1 Mayıs 2011 Pazar

TEFAL BUHARLI PİŞİRİCİ: VITACUISINE COMPACT

        PALEO DİYETİnde yemekleri malum buharda pişiricez.Ben de gittim hemen bir araştırma yaparak TEFALin buharlı pişiricisini aldım.Aynı anda 3 yemek pişiren,yemeklerin vitaminlerini koruyan bir pişiriciymiş annem görür görmez aşık oldu zaten(: Bu yemek pişiricide pişirdiğim ilk şey,alt katta brokoli,kabak ve mantar,ikinci katta bir dilim somon,üstüne 4 diş sarımsak ve bir küçük soğan doğrayarak pişirdim.Çıkardıktan sonra sebzelerin üstüne limon ve biraz zeytinyağı koydum.O kadar sağlıklı ve lezzetli oldu ki anlatamam,genelde somonu hep tavada yapardım ve dağılırdı,bu resmen kalıp gibi çıkardı,vitaminleri kaybolmadı ve o kadar hafifti ki mideme hiç oturmadan doydum.Bundan sonra bütün yemeklerimi bu makinede yapıcam,sağlıklı yaşam düşkünü babam da bu işe bayılıcak (:
http://www.tefal.com.tr/All+Products/Cooking+Appliances/Steamers/Products/VitaCuisine+Compact/VitaCuisine+Compact.htm


1 yorum:

  1. tebrik ederim sizi sağlıklı beslenmek için iyi bir seçim yapmışsınız.Düşük kalorili lezzetli beslenmek için tavsiye edilir.

    YanıtlaSil