1 Mayıs 2011 Pazar

BEN KİMİM

Ben bir DİYETZEDEyim.Kendimi bildim bileli diyet yapıyorum,çok düşük kalorili diyetlerle çok kilo verdiğim de oldu ama malesef kalıcı olamadılar,hiç diyet yapmasaydım da metabolizmamla bu kadar oynamasaydım diyorum.Ne kadar çok diyet yaptıysam,daha fazla tatlılara bisküvilere saldırıdım.SONUÇ,insülin direnci denilen,kiloların karında toplanmasını sağlayan ve beni diyabet adayı yapan o iğrenç hastalık.Kan şekerim dalgalanmaktaydı,ben de hergün Alessandra Ambrosio,Adriana Lima resimlerine bakıp bigün onlar gibi olma hayalleri kurmaktaydım (:  Çeşitli diyet denemelerim sırasında,denediklerim arasında meşhur Atkins Diyeti de vardı.Gerçekten çok etkiliydi,tatlı ve karbonhidrat isteğim sıfırdı,eğer gözlerim bulanık görmeye başlamasaydı devam edicektim ama karbonhidratı tamamen kesmenin,sebze ve meyve  yememenin çok da sağlıklı olmadığına karar vererek 3 gün sonra bu diyeti sonlandırdım.Ama temelindeki low-carb yani düşük karbonhidrat mantığı aklıma yatmıştı.Ben öyle günde 3 dilim ekmek,ara öğünlerde kayısı,kuru erik,günde toplam 6 öğün yemek yiyerek kilo vericek biri olmadığımı biliyodum.Bu sistemler bana hep daha fazla acıkmak,sonunda da kendini kurabiye bisküvi poşetine gömülmüş şekilde bulmak olarak geri dönüyordu.Normal insanlar bir dilim pastayı zor bitirirken,ben çatalın ucuyla tadına baksam,günün geri kalanında toplam iki pastaya denk gelecek kadar tatlı yiyecek kadar kan şekerim düşüyordu.Sonra ne mi oldu?PALEO DİYETİ ni keşfettim.Internette kilo vermenin yöntemleriyle ilgili araştırma yaparken,türkiye de taş devri diyeti olarak prof dr AHMET AYDIN tarafından savunulan,ancak Amerika da yıllardır paleo diyeti olarak uygulanan,hatta taş hatun MEGAN FOX un zayıflama ve formda kalma yöntemi olan,temeli doğal beslenmeye dayalı,tip 2 diyabetiklere insülin iğnesini bile bıraktıracak kadar sağlıklı bu diyeti keşfettim.Blogumda sizinle PALEO DİYETİ maceralarımı,yediklerimi yemediklerimi paylaşacağım.Bu diyeti yaşam tarzı haline getirmek dileğiyle,yemeklerimi vitaminlerini kaybetmeden en sağlıklı pişirme metodu olan buharda pişirmek üzere TEFAL BUHARLI PİŞİRİCİ VITACUISINE COMPACT satın alarak başladım,henüz kullanmadım ama gelişmeleri en kısa zamanda bildiricem!

2 yorum:

  1. selam siteniz güzel olmus :) bu konuda bir katkılarınız olması güzel bende 2 senedir ketojen paleo karısımı besleniyorum 60 kilo kadar zayıfladım

    bilgi paylasımı isterseniz

    heldic_35@hotmail.com mail adresim

    basarılar:)

    YanıtlaSil
  2. sizi okurken aslında kendımı gordum bende hıpoglısemı we hıpotıroıdı war we aynen yoyo sendromu gıbı sureklı basa donuyorum,ama tatlı ıstegımı torpuleyecek bsy dh kesfedemedım,dh sık yazılar paylasırsdanız sewıırm

    YanıtlaSil